Module 6 Marketing

Module 6 Marketing

Growth Hacking en merkbouwen.

Persoonlijke coaching, werken in teamverband aan de challenge en online leren

Sprekers: o.a. Job van den Wildenberg

Een bedrijf (digitaal) laten groeien wordt steeds moeilijker. Grote marketingcampagnes hebben hun kracht verloren en maken plaats voor kleine experimenten, continu testen en bijsturen. Om daarbij snel in te spelen op de veranderende behoefte en concurrentie in de markt kunnen marketeers niet meer zonder technische en analytische skills. Deze week gaan we op praktische wijze inzicht vergaren in hoe verschillende types klanten zich in verschillende productontwikkelingsfasen gedragen. Je leert hoe je daarvan gebruik kunt maken, en krijgt inzicht in wanneer je er klaar voor bent om de massa te bereiken. Met een workshop over de 19 tractie kanalen leer de implementatie en meten.

The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B. B. King

Geen enkel bedrijf of organisatie kan in het digitale tijdperk bestaan zonder contentstrategie. Content marketing wordt door media en merken volop ingezet om klanten te boeien, te houden en/of aan te zetten tot de aanschaf van producten en diensten. Storytelling speelt een cruciale rol in de realisatie van succesvolle contentmarketing en in customer engagement. Deze week kijken we naar de kansen en kritische succesfactoren voor storytelling, en ook naar hoe je dat organiseert.